- Ustalamy cele w odniesieniu do bezpieczeństwa operacyjnego, jakości, kwestii środowiskowych i monitorując wyniki.
- Filozofia „zero wad” jest kluczowym elementem naszej polityki jakości.
- Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia wszystkich naszych procesów i systemów do produkcji powłok o wyjątkowej jakości.
- Korzystając z wytycznych pFMEA, oceniamy, analizujemy i minimalizujemy awarie na etapie planowania procesu.
- Wykorzystujemy APQP i inne znane standardy motoryzacyjne (Lean Manufacturing, Six Sigma), aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów.
- Zapewniamy zgodność ze wszystkimi wymogami prawnymi oraz wymaganiami specyficznymi klienta (CSR)
- Potrzeby Klienta są zawsze w centrum uwagi. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów poprzez wspieranie ich naszym doświadczeniem, wiedzą ekspercką i całkowicie otwartą komunikacją w całym procesie.
- Proces kontroli jest zindywidualizowany pod potrzeby konkretnych Klientów (CSR)
- Do naszych kluczowych procesów (COP) należą:
- Projektowanie i budowa narzędzi do malowania
- Zarządzanie zamówieniami
- Produkcja (proces produkcji i testy)
- Fakturowanie
CERTYFIKAT: